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372
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Non-commercial literature
239
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Sammelwerk
157
Aufsatzsammlung
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Statistics
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Konferenzbeitrag
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Lehrbuch
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Handbuch
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Marktinformation
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Reprint
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Ratgeber
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Hausmann, Andrea
20
Konrad, Elmar D.
13
Borowiecki, Karol Jan
10
Jones, Candace
10
Vecco, Marilena
10
Colbert, François
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Frey, Bruno S.
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Oakley, Kate
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Towse, Ruth
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Tröndle, Martin
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Comunian, Roberta
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Föhl, Patrick S.
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Graddy, Kathryn
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Lazzeretti, Luciana
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Santagata, Walter
7
Schneidewind, Petra
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Zimmermann, Olaf
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Acheson, A. L. Keith
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Aiello, Lucia
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Benhamou, Françoise
6
Caves, Richard E.
6
Falck, Oliver
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Geyer, Hardy
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Klein, Armin
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Kwiecień, Anna
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Lorenzen, Mark
6
Maule, Christopher J.
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Moeran, Brian
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Söndermann, Michael
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Throsby, Charles D.
6
Waldfogel, Joel
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Bekmeier-Feuerhahn, Sigrid
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Benghozi, Pierre-Jean
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Cerisola, Silvia
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Fritsch, Michael
5
Glogner-Pilz, Patrick
5
Heblich, Stephan
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Heinze, Anne
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Hesmondhalgh, David
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Holst, Christian
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Institution
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Springer Fachmedien Wiesbaden
16
OECD
6
Europäische Kommission
5
Deutschland / Bundesministerium für Wirtschaft und Energie
4
Aserbaidschan / Statistika Komitäsi
3
Causales GmbH
3
Europäische Kommission / Statistisches Amt
3
Hessen / Hessisches Ministerium für Wirtschaft, Energie, Verkehr und Landesentwicklung
3
Hessen / Hessisches Ministerium für Wirtschaft, Energie, Verkehr und Wohnen
3
Tredition GmbH <Hamburg>
3
Arbeitsgemeinschaft Kulturwirtschaft
2
Centre for Research on Socio-Cultural Change
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Convenio Andrés Bello
2
Deutscher Kulturrat e.V.
2
Deutschland / Beauftragte für Kultur und Medien
2
Europäische Kommission / Gemeinsame Forschungsstelle
2
Europäisches Parlament / Generaldirektion Interne Politikbereiche der Union / Direktion Struktur- und Kohäsionspolitik
2
Frankreich / Centre d'Analyse Stratégique
2
Friedrich-Ebert-Stiftung / Arbeitskreis Moderne Industriepolitik
2
Gosudarstvennyj institut iskusstvoznanija <Moskau>
2
HA Hessen-Agentur
2
Hessen / Hessisches Ministerium für Wirtschaft, Verkehr und Landesentwicklung
2
IGI Global
2
Institut für Länderkunde
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Instituto Brasileiro de Geografia e Estatística / Diretoria de Pesquisas
2
Istituto Nazionale di Statistica
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National Bureau of Economic Research
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Robert Schuman Centre for Advanced Studies
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Russell Sage Foundation
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Springer International Publishing
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UNCTAD
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Österreichisches Institut für Wirtschaftsforschung
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ATOUT France <Paris>
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Akademie für Politik und Zeitgeschehen
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Alexander Technological Institute of Thessaloniki
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Arbeitnehmerkammer Bremen
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Association pour le développement de l'histoire économique
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Attac Deutschland
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Australien / Bureau of Statistics
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BIPE
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International journal of arts management
44
Journal of cultural economics
30
Kompendium Kulturmanagement : Handbuch für Studium und Praxis
27
Kulturmarketing
26
Regionale Kooperationen im Kulturbereich : theoretische Grundlagen und Praxisbeispiele
25
Journal of cultural management and cultural policy
19
International cultural policies and power
17
SpringerLink / Bücher
16
Copyright in the cultural industries
15
Springer eBook Collection
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Creative cities, cultural clusters and local economic development
13
Kultur- und Kreativwirtschaft im deutschen Mittelstand
12
Erfolgsfaktor Mitarbeiter : wirksames Personalmanagement für Kulturbetriebe
11
Handbook of the economics of art and culture : volume 1
11
Organization studies : an international multidisciplinary journal devoted to the study of organizations, organizing, and the organized in and between societies
9
Handbook of research on management of cultural products : e-relationship marketing and accessibility perspectives
8
Regional studies
8
Arts and the market : AAM
7
Creative industries and innovation in Europe : concepts, measures and comparative case studies
7
Routledge research in the creative and cultural industries
7
The metamorphosis of cultural and creative organizations : exploring change from a spatial perspective
7
Discovering the creative industries
6
Journal of business research : JBR
6
Kompendium Kulturmarketing : Handbuch für Studium und Praxis
6
Kultur- und Museumsmanagement
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Kunst- und Kulturmanagement
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Positionen, Ambivalenzen, Perspektiven zwischen Markenbildung und Kultur
6
Research in the sociology of organizations
6
Schriften zum Kultur- und Museumsmanagement
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Studies and documents on cultural policies
6
Technovation : the international journal of technological innovation, entrepreneurship and technology management
6
Critical concepts in media and cultural studies
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Cultural Entrepreneurship - Gründen in der Kultur- und Kreativwirtschaft
5
Culture, tourism and the centre for education statistics : research papers
5
Edward Elgar E-Book Archive
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Essentials
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International journal of entrepreneurship and small business : IJESB
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Nicht-Besucherforschung : Audience Development für Kultureinrichtungen
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Nonprofit and voluntary sector quarterly
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Papers in regional science : the journal of the Regional Science Association International
5
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Attraktionspunkte : multioptionale Erlebniswelten für wettbewerbsfähige Standorte
Bieger, Thomas
(
ed.
)
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2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001769427
Saved in:
2
Cultural activities in territorial development : the case of cultural and creative enterprises in the Swiss watchmaking industry
Jeannerat, Hugues
;
Crevoisier, Olivier
- In:
Creative industries and innovation in Europe : …
,
(pp. 232-250)
.
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009619404
Saved in:
3
Chancen für die Schweizer Wirtschaft durch Innovation im Strukturwandel
Hotz-Hart, Beat
- In:
Innovationsmanagement : erkennen und überwinden von …
,
(pp. 21-38)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009380284
Saved in:
4
Social legitimacy versus distinctiveness : mapping the place of consumers in the mental representations of managers in an institutionalized environment
Chaney, Damien
;
Marshall, Roger
- In:
Journal of business research : JBR
66
(
2013
)
9
,
pp. 1550-1558
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009757030
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5
Demotivation vermeiden - wirkungsvoll führen : angewandte Motivationsforschung am Beispiel der Kulturbranche
Oeschger, Olivia
;
Ehret, Thomas
;
Meyer, Michel
-
2011
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009714230
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6
Neue audiovisuelle Nutzungsarten : der Leistungsschutz der Interpreten
Joller, Natalie Alexia
-
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003954077
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7
Kreativ Wirtschaft
Schweiz
: Daten, Modelle, Szene
Weckerle, Christoph
;
Gerig, Manfred
;
Söndermann, Michael
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2008
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8
Unternehmensarchive - ein Kulturgut? : Beiträge zur Arbeitstagung Unternehmensarchive und Unternehmensgeschichte
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003356166
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9
La métropolisation de la Suisse
Bassand, Michel
-
2004
-
1. éd.
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Les empreintes créatives : économie culturelle et créative genevoise
Martel, Frédéric
;
Page, Roman
-
Genf
;
Zürcher Hochschule der Künste / Zurich Centre …
-
2023
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