Showing 1 - 10 of 13,893
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011521309
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003314075
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002509288
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002509304
Preisfindung bei Innovationen als Analysegegenstand im Marketing Preistheorie als theoretischer Bezugsrahmen und Entwicklung einer beziehungsorientierten Preistheorie als Analyserahmen Preiszufriedenheit und Innovationstypologie Modell zur Bildung und Wirkung von Preiszufriedenheit bei...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002403728
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001706397
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003413963
Customer experience management is not about managing every objective “experience” your customers have with you. It’s about understanding, measuring and creating “experiences” that customers “value”. So while service and efficiency are wonderful things, they represent "business as...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397856
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009685425
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009580210