Showing 1 - 10 of 2,609
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004005285
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004900801
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009128519
Die Krise der Medienindustrie ist im wesentlichen eine Krise des Werbemarktes. Angesichts eines Beitrages der Werbung in Höhe von zwei Dritteln zum Umsatzaufkommen der Massenmedien überrascht dies nicht, wird aber durch das vorliegende Zahlenmaterial noch einmal bestätigt. Dieser Beitrag geht...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010263015
This paper uses quantitative and qualitative text analysis methods to study the discourse surrounding Germany's current account surplus across seven national newspapers. The results of the analysis highlight that the German surpluses are a contested discursive subject across the different...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014528275
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000504721
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000504979
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000035536
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000352722
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000355364