Showing 1 - 10 of 10,443
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001692850
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001486372
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001379245
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003064845
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001249347
In the paper, a theoretical model of the determinants of innovation behaviour and investment is developed. The model is estimated with micro-data for West- German manufacturing firms from the ifo firm panel. The empirical results reveal a positive effect from firm size and market power on...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009542165
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013421485
Ralf Nöcker beleuchtet in diesem Buch Werbung und Agenturen erstmals aus ökonomischer Perspektive und widmet sich dabei makroökonomischen Fragen ebenso wie einzelwirtschaftlichen Themen. Dabei folgt er einer einfachen Systematik – vom Allgemeinen zum Besonderen. Er skizziert den heutigen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012627277
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012497145