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This contribution is concerned with the spread of new products in small and medium-sized enterprises in the manufacturing sector. Based on an empirical study it is analyzed according to which factors planned product launches are either genuine market novelties or products that are new from the...
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Internettechnologie für Unternehmen hat, welche Faktoren die Diffusion beeinflussen und welche strukturellen Wirkungen von der Verbreitung … Technologie befassen und sich, wo erforderlich, an kooperativen Lösungen beteiligen. Die Hoffnung, dass durch die Diffusion des E …
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Die fortschreitende Diffusion von E-Government ist ein Phänomen, dem in der internationalen Forschungsliteratur bereits … spezifischer Mechanismen der Diffusion, namentlich "Nachahmung", "Wettbewerb" und "Lernen", untersucht. Auf Basis einer empirischen … zur Diffusion von Innovationen wird angeregt, verstärkt an die mechanismen- und prozessbasierte Perspektive von Diffusion …
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The purpose of this paper is to illuminate the geographical diffusion of photovoltaic installations in Germany …
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This contribution is concerned with the spread of new products in small and medium-sized enterprises in the manufacturing sector. Based on an empirical study it is analyzed according to which factors planned product launches are either genuine market novelties or products that are new from the...
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