Showing 1 - 10 of 12,587
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003910987
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009527115
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010376172
1998 wurde vom Autor eine umfangreiche empirische Untersuchung zu den Wirkungen von Sportsponsoring im Rahmen der Fußball-Weltmeisterschaft in Frankreich veröffentlicht. Gemessen und analysiert wurden u.a. Erinnerungsleistungen und Veränderungen psychologischer Marketing-Zielgrößen im...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009521322
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003732851
Recent studies of the demand for sports clearly indicate that stars play an important role in promoting fan interest. However, on theoretical grounds it is controversial if a star’s talent superiority and/or a star’s popularity drive match attendance and hence increase gate revenues. Using...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014189032
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013427333
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013426048
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003353799
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003849794