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Klappentext: With the Price Estimation scene (PE scene) Christoph Breidert introduces a new method to estimate willingness-to-pay. It works as an additional interview scene appended to conjoint analysis and offers the respondents a dynamically generated sequence of product choices with assigned...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003301735
Im Rahmen der Arbeit wird die Nachfrage nach Value-Added-Services für Transportdienstleistungen im Straßengüterverkehr innerhalb Deutschlands auf der Basis eines Kostenminimierungskalküls von Unternehmen modelliert und eine Methode entwickelt, mit Hilfe derer sich ein aus der modellierten...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003761915
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001684293
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002509274
Some scholars propose that the concept of market orientation needs to be extended to encompass a company’s indirect customers too. In an action-oriented perspective, this extended market orientation implies the notion of multi-stage marketing (MSM). For B-to-B settings, MSM entails the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013523113
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010351915
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003324638
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