Showing 1 - 10 of 5,984
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012293775
The present paper sheds light on how growth of young firms is affected by expansive strategies and the socioeconomic heritage of their main actors. Socioeconomic heritage has to do with socialization, prior socioeconomic circumstances, and regional growth conditions; the term is elaborated upon...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010267124
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003328663
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001418759
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001421080
Das Werk strukturiert das Wissen zum Gründungsmanagement. Die Aufgaben und Lösungen ermöglichen eine Vertiefung des Stoffes. Nicht nur für Studierende und Seminarleiter, sondern auch für Laien ist die
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014509153
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010504150
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001516297
Gemeinschaftsmarketing für Agrarprodukte und Lebensmittel ist spätestens seit der Ein-führung des Absatzfondsgesetzes im Jahr 1969 das zentrale Instrument zur Absatzförde-rung in der Agrar- und Ernährungswirtschaft. Institutionalisiert in der Centralen Marketing-Gesellschaft der Deutschen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011375024
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003848838