Showing 1 - 10 of 354
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000678104
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000634725
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000670893
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003717606
Eine große Herausforderung der multivariablen Analyse mit bilanziellen Kennzahlen besteht in der Identifikation derjenigen Kennzahlen, die zur besten Modellperformance führen und dabei möglichst leicht interpretierbar und intuitiv bleiben. Die Menge der in Frage kommenden Kennzahlen ist in...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003635001
Integrated choice and latent variable (ICLV) models represent a promising new class of models which merge classic choice models with the structural equation approach (SEM) for latent variables. Despite their conceptual appeal, to date applications of ICLV models in marketing are still rare. The...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003635077
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003646673
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003651587