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Social web
20,526
gender
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6,039
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5,953
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5,615
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5,608
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Wage structure
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Women
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Geschlechterdiskriminierung
3,861
Gender discrimination
3,831
Frauen
3,627
Soziales Netzwerk
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USA
2,634
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2,602
United States
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Social network
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Gleichberechtigung
2,326
Germany
2,303
Gender equality
2,296
Viral marketing
2,253
Virales Marketing
2,249
Relationship marketing
2,207
Beziehungsmarketing
2,197
social media
2,179
Weibliche Führungskräfte
2,108
Women managers
2,099
Schätzung
1,984
Electronic Commerce
1,950
Experiment
1,936
Estimation
1,934
Brand management
1,923
Markenführung
1,918
E-commerce
1,869
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Undetermined
254
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All
Book / Working Paper
1,354
Article
971
Journal
6
Type of publication (narrower categories)
All
Graue Literatur
681
Non-commercial literature
681
Working Paper
544
Article in journal
536
Aufsatz in Zeitschrift
536
Arbeitspapier
500
Aufsatz im Buch
426
Book section
426
Hochschulschrift
190
Thesis
133
Case study
104
Fallstudie
104
Collection of articles of several authors
102
Sammelwerk
102
Aufsatzsammlung
66
Konferenzschrift
38
Conference proceedings
23
Collection of articles written by one author
19
Sammlung
19
Ratgeber
18
Guidebook
14
Advisory report
9
Article
9
Forschungsbericht
9
Gutachten
9
Conference paper
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Konferenzbeitrag
8
Bibliografie enthalten
7
Bibliography included
7
Lehrbuch
6
Glossar enthalten
5
Glossary included
5
Amtsdruckschrift
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Government document
4
Interview
4
Mikroform
4
Textbook
4
Statistik
3
Accompanied by computer file
2
Bibliografie
2
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1,241
German
1,104
French
1
Undetermined
1
Author
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Holst, Elke
76
Pfeifer, Christian
24
Fitzenberger, Bernd
19
Schäfer, Andrea
19
Jirjahn, Uwe
18
Steiner, Viktor
18
Trzcinski, Eileen
18
Gang, Ira N.
17
Schrooten, Mechthild
17
Wagner, Joachim
17
Wrohlich, Katharina
16
Grabka, Markus M.
15
Lauer, Charlotte
15
Beblo, Miriam
14
Kunze, Astrid
14
Zimmermann, Klaus F.
14
Schnabel, Claus
13
Bauer, Thomas K.
12
Boll, Christina
12
Spieß, C. Katharina
12
Barasinska, Nataliya
11
Filippin, Antonio
11
Sierminska, Eva
11
Wieber, Anna
11
Wolf, Elke
11
Bauernschuster, Stefan
10
Engelbrech, Gerhard
10
Heinze, Anja
10
Humpert, Stephan
10
Hübler, Olaf
10
Senik-Leygonie, Claudia
10
Crosetto, Paolo
9
Frick, Joachim R.
9
Hirsch, Boris
9
Wunderlich, Gaby
9
Yun, Myeong-Su
9
Caliendo, Marco
8
Clark, Andrew E.
8
Constant, Amelie F.
8
Falck, Oliver
8
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Institution
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Springer Fachmedien Wiesbaden
19
SOEP-IS Group
8
National Bureau of Economic Research
6
Verlag Dr. Kovač
6
Nomos Verlagsgesellschaft
5
Books on Demand GmbH <Norderstedt>
4
Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung
3
Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit
3
Friedrich-Schiller-Universität Jena
3
Springer Gabler <Firma>
3
Bund Deutscher Frauenvereine
2
Bund-Verlag
2
Deutsche Gesellschaft für Personalführung
2
Deutschland / Bundesministerium für Familie, Senioren, Frauen und Jugend
2
F.A.Z.-Institut für Management-, Markt- und Medieninformationen
2
Fraunhofer-Institut für Arbeitswirtschaft und Organisation
2
Friedrich-Ebert-Stiftung
2
Hans-Böckler-Stiftung / Projektgruppe GiB
2
Innovators Club
2
Rutgers University / Department of Economics
2
Shaker Verlag
2
Staats- und Universitätsbibliothek Hamburg Carl von Ossietzky / Hamburg University Press
2
Steria Mummert Consulting AG
2
Technische Universität Berlin
2
Technische Universität Dresden
2
Arbeitsgemeinschaft Entwicklungspolitischer Gutachter
1
B & S Siebenhaar Verlag OHG
1
BITKOM Servicegesellschaft
1
Bayerische Landeszentrale für Neue Medien
1
Birkbeck College / Department of Economics
1
Bundesanzeiger Verlag
1
Bundesinstitut für Bau-, Stadt- und Raumforschung
1
Bundesinstitut für Bevölkerungsforschung / Arbeitskreis Demographie der Entwicklungsländer
1
Bundeskongress Soziale Arbeit <3, 1998, Dresden>
1
Bundesministerium für Bildung und Forschung
1
Bundesversicherungsanstalt für Angestellte
1
Carl Heymanns Verlag
1
Center of Market Oriented Product and Production Management
1
Christian Rieck <Firma>
1
DATAKONTEXT
1
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Discussion paper series / IZA
87
SOEP papers on multidisciplinary panel data research / German Socio-Economic Panel Study (SOEP), DIW Berlin
54
IZA Discussion Paper
37
SpringerLink / Bücher
30
Discussion papers / Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung
27
ZEW discussion papers
27
Discussion paper
21
HMD : Praxis der Wirtschaftsinformatik
18
SOEPpaper
17
Ruhr economic papers
15
IZA Discussion Papers
14
Journal for labour market research
14
Online-PR im Web 2.0 : Fallbeispiele aus Wirtschaft und Politik
14
Research
14
Vierteljahrshefte zur Wirtschaftsforschung
12
CESifo working papers
11
DIW Discussion Papers
11
DIW-Wochenbericht : Wirtschaft, Politik, Wissenschaft
11
Die Frauen und das Netz : Angebote und Nutzung aus Genderperspektive
11
Discussion paper series / Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit
11
WSI-Mitteilungen : Zeitschrift des Wirtschafts- und Sozialwissenschaftlichen Instituts der Hans-Böckler-Stiftung
11
Digital Public Affairs : Social Media für Unternehmen, Verbände und Politik
10
Virtual enterprises, communities & social networks : Workshop GeNeMe '11 - Gemeinschaften in Neuen Medien, TU Dresden, 07./08.09.2011 ; [eingebunden in die Gesamttagung "Wissens-Gemeinschaften 2011"]
10
ZEW - Centre for European Economic Research Discussion Paper
10
Feminist economics
9
IAB discussion paper : Beiträge zum wissenschaftlichen Dialog aus dem Institut für Arbeitsmarkt- und Berufsforschung
9
Labour economics : official journal of the European Association of Labour Economists
9
Social Branding : Strategien - Praxisbeispiele - Perspektiven
9
Wissensmanagement : das Magazin für Digitalisierung, Vernetzung und Collaboration
9
Community-Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen
8
DIW Berlin Discussion Paper
8
GLO discussion paper
8
Jahrbücher für Nationalökonomie und Statistik
8
SOEP survey papers
8
Schmollers Jahrbuch : journal of contextual economics
8
Web 2.0 und soziale Netzwerke - Risiko oder strategische Chance? : Handlungsoptionen für die Zukunftsperspektive von Kreditinstituten
8
CSR und Social Media : unternehmerische Verantwortung in sozialen Medien wirkungsvoll vermitteln
7
Comparative population studies : CPoS ; open acess journal of the Federal Institute for Population Research
7
DIW weekly report : economy, politics, science : a policy bulletin from the German Institute for Economic Research
7
Geschlecht und Innovation : Gender-Mainstreaming im Techno-Wissenschaftsbetrieb
7
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Source
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ECONIS (ZBW)
2,270
EconStor
55
USB Cologne (EcoSocSci)
5
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1
Walk the talk : measuring green preferences with social media data
Rock, Bram de
;
Le Henaff, Florine
-
2023
a proxy of individuals' subjective well-being. We then investigate the existence of a
gender
gap in green preferences …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014419234
Saved in:
2
Walk the talk: measuring green preferences with social media data
Rock, Bram de
;
Le Henaff, Florine
-
2023
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014391531
Saved in:
3
Is crowdfunding different? : evidence on the relation between
gender
and funding success from a German peer-to-peer lending platform
Barasinska, Nataliya
;
Schäfer, Dorothea
- In:
German economic review
15
(
2014
)
4
,
pp. 436-452
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010498685
Saved in:
4
Wie Frauen von der digitalen Entwicklung profitieren könn(t)en : empirische Befunde zur weiblichen und männlichen Internetnutzung
Wöhler, Klaus
;
Knoblauch, Claudia
- In:
Die Frauen und das Netz : Angebote und Nutzung aus …
,
(pp. 3-18)
.
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009717813
Saved in:
5
Ökonomische Thesen zur Repräsentation von Verbraucherinteressen in Deutschland
Zahn, Andreas
- In:
Vierteljahrshefte zur Wirtschaftsforschung
78
(
2009
)
3
,
pp. 63-80
The
representation
of consumer interests in Germany shows an insufficient consumer participation. Coincidentally, the …
representation
and possible false conclusions on the level of consumer protection. Consumer
representation
requires the knowledge of … would allow for a more legitimate
representation
of consumer interests and also a differentiated composition of consumer …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010377890
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6
Worker representatives
Budde, Julian
;
Dohmen, Thomas
;
Jäger, Simon
;
Trenkle, Simon
-
2024
We study the descriptive and substantive
representation
of workers through worker representatives, focusing on the …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014582293
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7
Does social software support service innovation?
Meyer, Jenny
-
2009
Recent Internet technologies and web-based applications, such as social software, are being increasingly applied in firms. Social software can be employed for knowledge management and for external communication enabling access to internal and external knowledge. Knowledge in turn constitutes one...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003880928
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8
Social Media : wie Sie mit Twitter, Facebook und Co. Ihren Kunden näher kommen
Rose, Thomas
;
Koch, Bastian
-
2011
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008904299
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9
Wissenstransfer mit Wikis und Weblogs : Fallstudien zum erfolgreichen Einsatz von Web 2.0 in Unternehmen
Stocker, Alexander
;
Tochtermann, Klaus
-
2010
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008654458
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10
Social Business : von Communities und Collaboration ; [Social Media auf dem Weg ins Unternehmen ; praxisorientierter Leitfaden]
Atchison, Annabelle
(
ed.
);
Mickeleit, Thomas
(
contributor
); …
-
2014
-
1. Aufl.
Trendthema Social Media für Fortgeschrittene: mithilfe von zahlreichen Fallbeispielen aus der Praxis und unter Einbeziehung wissenschaftlicher Studien wird ein Zwischenstand dokumentiert, sowie ein Rundumblick auf den Status quo und ein Ausblick in die Zukunft gegeben. (Roland Roth-Steiner)
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010363039
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