Showing 1 - 10 of 5,325
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012420412
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011716889
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012064538
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011620789
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013446664
Eva Stüber untersucht die Akzeptanz von Kaufempfehlungen im Internethandel. Zur Akzeptanzmessung entwickelt sie einen innovativen Messansatz, welcher subjektive und objektive Messungen kombiniert. Dr. Eva Stüber promovierte bei Prof. Dr. Daniel Baier am Lehrstuhl ABWL und Besondere des...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516040
In order to understand consumers' fashion purchase decisions better, I determine a product's design typicality and brand prominence based on the theories of processing fluency and conspicuous consumption. Then, I relate these visual characteristics to typical product sales patterns to understand...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013534180
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014302694
Kaufempfehlungen als Personalisierungsansatz im Internethandel -- Technologieakzeptanz von Kaufempfehlungen -- Messung der Technologieakzeptanz von Kaufempfehlungen im Internethandel -- Erweiterter Untersuchungsansatz zur Akzeptanz von Kaufempfehlungen.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016421