Showing 1 - 10 of 7,190
Im Zentrum der Arbeit steht die Veränderung der Macht von Nachfragern gegenüber Anbietern durch das Medium Internet und damit die Beleuchtung der sogenannten Machtthese. Da bisherige Aussagen zur Macht von Nachfragern im Zeitalter des Internets durch eine weitgehend unreflektierte Verwendung...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013427479
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003712427
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009130023
Recommendation systems are a key functionality in e-commerce environments and play a significant role in improving customer loyalty. The quality of the given recommendations is being influenced especially by the amount and the quality of the personal information about the individual customer...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011869338
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001632765
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001679229
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001576787
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002898019