Showing 1 - 10 of 1,029
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003320971
Regulierung neben dem Preis auch über den Aktionsparameter Werbung verfügt. Die Modellergebnisse zeigen, dass der … stärker den Einsatz absatzpolitischer Instrumente bei der Regulierung zu berücksichtigen, also den Einsatz der Werbung …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003916967
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001383997
Identifying whether hyperbolic advertising claims influence consumers is important for consumer protection, but differentiating mere "puffery" from misleading advertising is not straightforward. We conducted a pre-registered experiment to determine whether pseudo-technical advertising claims...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012123243
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009640145
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009640503
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000883905
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000885192
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000885206