Showing 1 - 10 of 233
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001706392
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008729840
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000636780
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003717330
Das Pay-TV ist eine Angebotsform des Fernsehens, die Ökonomen a priori positiv betrachten, weil sie auf der Basis des üblichen marktwirtschaftlichen Preismechanismus funktioniert, das grundsätzlich das Angebot nach der Nachfrage und damit nach den Präferenzen der Zuschauer steuert. Die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003554573
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002911176
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001478056
This book explores the regulatory options for digital platforms and data economies. The trade-offs between the market value of information and individual privacy rights are examined to provide rationale for regulation and policy suggestions. A general conceptual framework is provided for digital...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012627937