Showing 1 - 10 of 3,694
Doppeldenken findet man überall, in Wirtschaft, Politik und Medien und nicht zuletzt bei den Verbrauchern. Zwei Betriebswirtschaftsprofessoren legen den Finger in die Wunde und geben pragmatische Hinweise zu einer Veränderung der Verhältnisse. (Jürgen Plieninger)
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010488334
This paper investigates to what extent media impacts political decisions. A viable practical approach to test the relationship between mass media and political actions is through the use of the World Bank's Doing Business data, specifically, by assessing local media coverage of Doing Business...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012114015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000001190
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011695856
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000884581
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000886414
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000887118
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000887569
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000887652
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000889199