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Type of publication (narrower categories)
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Arbeitspapier
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Aufsatz in Zeitschrift
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Book section
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Graue Literatur
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Non-commercial literature
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Working Paper
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Bibliografie
1
Bibliografie enthalten
1
Bibliography included
1
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Language
All
German
5
English
4
Author
All
Meyer-Ohle, Hendrik
9
Published in...
All
Asia and Europe in the new global system : intercultural cooperation and competition scenarios ; [selected papers presented at the 18th annual conference of the Euro-Asia Management Studies Association (EAMSA) in November 2001] ; [Annual conference of the Euro-Asia Management Studies Association]
1
Gabler Edition Wissenschaft
1
Handelsforschung
1
Konvergenz oder Divergenz? : Der Wandel der Unternehmensstrukturen in Japan und Deutschland
1
Occasional papers / Philipps-Universität Marburg, Center for Japanese Studies
1
Planung, Wettbewerb und wirtschaftlicher Wandel : ein japanisch-deutscher Vergleich
1
The international review of retail, distribution and consumer research
1
Working paper / Deutsches Institut für Japanstudien
1
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Source
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1
Dynamik im japanischen Einzelhandel : Einführung, Durchsetzung und Fortentwicklung neuer Betriebstypen 1954 bis 1994
Meyer-Ohle, Hendrik
-
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000911327
Saved in:
2
Japanische Distribution im Umbruch?
Meyer-Ohle, Hendrik
- In:
Planung, Wettbewerb und wirtschaftlicher Wandel : ein …
,
(pp. 227-238)
.
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001320600
Saved in:
3
Revolution in der japanischen Distribution? : Großunternehmen des Einzelhandels in einer Phase der Neuorientierung
Meyer-Ohle, Hendrik
- In:
Handelsforschung
11
(
1996
),
pp. 379-397
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001220099
Saved in:
4
Japanese retailers in Southeast Asia : strong local partners, shopping malls, and aiming for comprehensive internationalization
Meyer-Ohle, Hendrik
- In:
The international review of retail, distribution and …
24
(
2014
)
5
,
pp. 500-515
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010481839
Saved in:
5
Staat, innovatives Unternehmertum und Strukturwandel im japanischen Einzelhandel
Meyer-Ohle, Hendrik
-
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001385673
Saved in:
6
Networking bricks and clicks: convenience stores and the organization of e-commerce in Japan
Meyer-Ohle, Hendrik
- In:
Asia and Europe in the new global system : …
,
(pp. 283-302)
.
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001772646
Saved in:
7
Innovation and dynamics in Japanese retailing : from techniques to formats to systems
Meyer-Ohle, Hendrik
-
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001776524
Saved in:
8
Unternehmertum im japanischen Einzelhandel seit den 90er Jahren: Unternehmer, Umweltfaktoren und Transformationsprozesse
Meyer-Ohle, Hendrik
- In:
Konvergenz oder Divergenz? : Der Wandel der …
,
(pp. 271-298)
.
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003106313
Saved in:
9
The crisis of Japanese retailing at the turn of the millennium : a crisis of corporate governance and finance
Meyer-Ohle, Hendrik
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013418528
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