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~subject:"Erfolgsfaktor"
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~type_genre:"Collection of articles of several authors"
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Deutschland
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Germany
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Theorie
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Theory
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Welt
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403
Marketingmanagement
377
Marketing management
357
Informationstechnik
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Konsumentenverhalten
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Information technology
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Undetermined
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Free
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Book / Working Paper
1,318
Article
30
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatzsammlung
Collection of articles of several authors
Glossar enthalten
Article in journal
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Aufsatz in Zeitschrift
9,233
Aufsatz im Buch
2,920
Book section
2,920
Graue Literatur
2,164
Non-commercial literature
2,164
Working Paper
1,221
Arbeitspapier
1,213
Hochschulschrift
1,063
Sammelwerk
972
Thesis
812
Konferenzschrift
507
Case study
322
Fallstudie
322
Conference proceedings
253
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
247
Amtsdruckschrift
222
Government document
222
Lehrbuch
203
Textbook
164
Conference paper
142
Konferenzbeitrag
142
Ratgeber
116
Guidebook
108
Bibliografie enthalten
88
Bibliography included
88
Handbook
80
Handbuch
80
Glossary included
73
Forschungsbericht
49
Bibliografie
47
Reprint
45
Bibliographie
44
Mehrbändiges Werk
41
Multi-volume publication
41
Statistik
37
Collection of articles written by one author
35
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Language
All
English
858
German
510
French
23
Polish
16
Italian
10
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6
Portuguese
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1
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Lee, In
14
Khosrowpour, Mehdi
10
Hirschheim, Rudy A.
8
Ahlert, Dieter
7
Keuper, Frank
6
Link, Jörg
6
Mohammad Nabil Almunawar
6
Crew, Michael A.
5
Dibbern, Jens
5
Fritz, Wolfgang
5
Gabriel, Roland
5
Heinemann, Gerrit
5
Heinzl, Armin
5
Jentz, Gaylord A.
5
Miller, Roger LeRoy
5
Ordóñez de Pablos, Patricia
5
Schögel, Marcus
5
Shaw, Michael J.
5
Theobald, Elke
5
Albach, Horst
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Albers, Sönke
4
Altmann, Jörn
4
Bauer, Hans H.
4
Becker, Jörg
4
Brenner, Walter
4
David, Esther
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Gersch, Martin
4
Huang, Wilfred Vincent
4
Kajan, Ejub
4
Klietmann, Markus
4
Kollmann, Tobias
4
Lammenett, Erwin
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Madden, Gary
4
Meffert, Heribert
4
Meier, Andreas
4
Muhammad Anshari
4
O'Brien, James A.
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Oncioiu, Ionica
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Peitz, Martin
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Scheer, August-Wilhelm
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Springer Fachmedien Wiesbaden
17
IGI Global
12
Springer-Verlag GmbH
9
Competence Center E-Commerce <Bochum>
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Edward Elgar Publishing
6
Nomos Verlagsgesellschaft
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Books on Demand GmbH <Norderstedt>
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European Association of Agricultural Economists
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Technische Universität Dresden
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Bundesverband Materialwirtschaft, Einkauf und Logistik
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Deutsches Institut für Urbanistik
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3
Hochschule für Technik und Wirtschaft Berlin
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2
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International journal of electronic business
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Journal of electronic commerce in organizations : the international journal of electronic commerce in modern organizations ; an official publication of the Information Resources Management Association
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Advances in business strategy and competitive advantage (ABSCA) book series
4
Arbeitsbericht
4
Arbeitsbericht / Institut für Unternehmensführung und Unternehmensforschung, Ruhr-Universität Bochum
4
Business Engineering
4
International journal of internet marketing and advertising : IJIMA
4
Internet
4
Lehrbuch
4
Materialien / Deutsches Institut für Urbanistik
4
Report / European Communication Council
4
Schriften des Vereins für Socialpolitik : SVS
4
Topics in regulatory economics and policy series : TREP
4
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ALB-HNI-Verlagsschriftenreihe Innovative Produktion und Logistik
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Advances in electronic commerce (AEC) book series
3
Applied optimization
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Arbeitspapier / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
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Handbuch Web Mining im
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: Konzepte, Systeme, Fallstudien
Hippner, Hajo
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Merzenich, Melanie
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2002
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001646789
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2
"
Marketing
theory and applications" ; 2002=Vol. 13
Evans, Kenneth R.
(
contributor
);
Scheer, Lisa K.
(
contributor
)
-
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001752828
Saved in:
3
Economie de l'
Internet
Brousseau, Éric
(
ed.
)
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001629782
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4
Roadmap to E-Business : wie Unternehmen das
Internet
erfolgreich nutzen ; Festschrift zum 75. Geburtstag von Prof. Dr. Heinz Weinhold-Stünzi
Schögel, Marcus
(
ed.
);
Weinhold-Stünzi, Heinz
(
honouree
)
-
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001640694
Saved in:
5
Wettbewerbsvorteile durch Online
Marketing
: die strategischen Perspektiven elektronischer Märkte
Link, Jörg
(
ed.
);
Tiedtke, Daniela
(
contributor
)
-
2000
-
2., überarb. und erw. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001455605
Saved in:
6
Global e-commerce and online
marketing
: watching the evolution
Dholakia, Nikhilesh
(
contributor
); …
-
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001535293
Saved in:
7
Internet
marketing
: building advantage in the networked economy
Mohammed, Rafi A.
;
Fisher, Robert J.
;
Jaworski, Bernard J.
-
2004
-
2. ed
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001878062
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8
Contemporary research in e-
marketing
; 1
Krishnamurthy, Sandeep
-
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002157712
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9
Ökonomie der Musikindustrie
Clement, Michel
(
ed.
)
-
2005
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002509244
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10
Internet
marketing
Cox, Barbara G.
;
Koelzer, William
-
2004
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