Showing 1 - 10 of 694
Die Diffusion des Internets ermöglicht Konsumenten seit Mitte der neunziger Jahre, Einkäufe über den Internethandel (E-Commerce) zu tätigen. Konsumgüterherstellern bietet der E-Commerce eine strategische Option zur Steigerung der Ausschöpfung des Kundenpotenzials und zur Intensivierung der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008859773
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001627149
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001569673
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013456901
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011539507
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011786215
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014328534
Introduction -- Chapter 1: Strategic enterprise related developments -- Chapter 2: Positioning Business Services (BS comprise of F&A, HR, SCM, IT) -- Chapter 3: Literature review -- Chapter 4: Development of hypothesis -- Chapter 5: Quantitative Research -- Chapter 6: Business Services...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014483970
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000889558