Showing 1 - 10 of 4,576
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001772907
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516919
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014006160
1. The Progression of Sustainable Private Label Marketing: A Literature Review of Past Achievements and Future Promises -- 2. National Brands and Private Labels: An Old Friendship -- 3. Emotional Value and Brand Attachment towards Private Label Brands: The Influence on Value Co-creation...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015056760
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011549137
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011558311
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001778054
In dieser Studie wurde untersucht, welchen Einfluß die Veränderungen der Rahmenbedingungen für die industrielle Fertigung in den 1990-er Jahren auf die Struktur des verarbeitenden Gewerbes und die strategische Ausrichtung der Unternehmen hatten. Insbesondere sollten Wirkungsbeziehungen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001747183
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001747214