Showing 1 - 10 of 3,617
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010341326
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013164614
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013185269
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010128867
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012301092
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012198672
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013383274
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013463372
acceptance model (TAM) to the context of online restaurant communities, the study empirically examines the effects of perceived … data were collected from 360 members of online restaurant communities on Facebook and analyzed using structural equation … intention to follow online restaurant community advice. Originality/value Extant research on the influence of online reviews on …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014318794
Die Zusammenarbeit mit digitalen Influencern wird für die Marketing- und PR-Abteilungen grosser Unternehmen immer … interessanter. Neben klassischer Werbung, Media Relations und Content Marketing gehört auch das Influencer Marketing mittlerweile … Relations und Influencer Marketing. Neben einer umfassenden Definition und Abgrenzung der wichtigen Begrifflichkeiten stellt es …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011806594