Showing 1 - 10 of 5,192
This study investigates the impact of in-service entrepreneurship training on the improvement of mass media managers' entrepreneurship in Islamic Republic of Iran Broadcasting (IRIB), Tehran, Iran. Features of corporate entrepreneurship were regarded as four dimensions of creativity and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012893440
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012309605
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012256249
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012488029
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013445911
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013181972
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003308124
Bereits Schumpeter (1934, 1942) beschreibt, wie technologischer Fortschritt die neuartige und wertschaffende Kombination von Ressourcen ermöglicht. Das dadurch entstehende Ungleichgewicht im Markt ermöglicht es Unternehmern, diese „Chancen“ zu verfolgen und neue Technologien in...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008662749
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008666827
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008667819