Showing 1 - 10 of 9,206
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012489236
Preisfindung bei Innovationen als Analysegegenstand im Marketing Preistheorie als theoretischer Bezugsrahmen und Entwicklung einer beziehungsorientierten Preistheorie als Analyserahmen Preiszufriedenheit und Innovationstypologie Modell zur Bildung und Wirkung von Preiszufriedenheit bei...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002403728
Hirschman's Exit, Voice, and Loyalty highlights the role of “voice” when individuals confront an unexpected deterioration in quality. Yet, voice has received little attention. To motivate our empirical analysis, we develop a simple model of voice as the equilibrium of a relational contract...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011646339
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011612639
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003885575
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003456538
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011345245
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009751716
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002512381
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001866778