Showing 1 - 10 of 11,304
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001645203
In dieser Arbeit wird die Bedeutung von Kosten untersucht, die im Rahmen einer Konkurrenzanalyse von Wettbewerbsunternehmen erfasst werden können. Der Autor stellt zunächst unterschiedliche Instrumente und Quellen vor, aus denen Informationen über Konkurrenten zu gewinnen sind. Die Bedeutung...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011920890
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014415949
The paper deals with a method for the analysis of highly fractionated factorial designs proposed by Raghavarao and Altan (2003). We show that the method will find "active" factors with almost any set of random numbers. Once that an alias set is found active, Raghavarao and Altan (2003) claim...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010296609
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002141613
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014320312
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001205088
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001740947
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001582116
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003853691