Showing 1 - 10 of 4,530
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003607644
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011633873
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011892905
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003962591
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003140794
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002707925
I: Gestaltung eines Erwartungsmanagements als Herausforderung für das Dienstleistungsmarketing -- 1. Bedeutung eines Erwartungsmanagements im Dienstleistungsbereich -- 2. Forschungsziele und Forschungsfragen -- 3. Gang der Untersuchung -- II: Schaffung einer theoretischen Basis für die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017021
We use an experiment to test whether consumers optimally acquire information on energy costs in appliance markets where …, like many contexts, consumers are poorly informed and make mistakes despite freely-available information. We find consumers … mistakes: a conventional subsidy for energy-efficient products and a non-traditional subsidy paying consumers to view …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014372499
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011521462
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012028181