Showing 1 - 10 of 136
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001763427
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001768771
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001867057
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001545726
Die Arbeit untersucht die Frage, ob die Fernsehrechte an der Fußball-Bundesliga zentral durch den DFB bzw. durch die DFL oder dezentral durch die Vereine vermarktet werden sollten. Dabei werden sport-, wettbewerbs- und wohlfahrtsökonomische Argumente gegeneinander abgewogen. Insbesondere wird...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011927847
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013432715
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012595556
"Sport on television is big business. Broadcasters across the world regularly agree highly lucrative deals for the television broadcast rights to cover major sporting events or competitions. At the same time, however, sport is about more than just commerce. Sport is a social and cultural...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010202298