Showing 1 - 9 of 9
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002083955
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001788249
Abstract AbstractDie Studie untersucht die emotionalen Wirkungen während und nach der Nachrichtenrezeption unter dynamischen und statischen Aspekten. Emotionen dienen als Informationsverarbeitungsprozess, der zu einer Verknüpfung zwischen der Wahrnehmung relevanter Informationen und einer...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012015355
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004040196
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004158227
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004684222
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004817941
That market forces drive the news is not news. Whether a story appears in print, on television, or on the Internet depends on who is interested, its value to advertisers, the costs of assembling the details, and competitors' products. But in All the News That's Fit to Sell, economist James...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014488396
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009656597