Showing 1 - 8 of 8
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009230455
In order to create tailor-made services, customers need to participate in the service production process (customer integration). The management of customer integration is neglected, although it has strong influence on the efficiency and effectiveness of the services delivery. This paper focuses...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003064002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001614910
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013418331
Zur Erstellung maßgeschneiderter Dienstleistungen ist die Mitwirkung des Kunden (Kundenintegration) unerlässlich. Dem Management von Kundenintegration auf Anbieterseite wird jedoch in der Praxis zu wenig Bedeutung beigemessen. Sie hat aber fundmentalen Einfluss auf die Effizienz und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010296595
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003438453
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004247693
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004857401