Showing 1 - 10 of 77
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003979783
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008855907
We find that student performance on questions posed in the standard heterogeneous combination of algebraic direct demand and graphic inverse demand is significantly worse than their performance on questions posed in homogeneous combinations. Since this performance deficit persists with advanced...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012758519
Beschr.: Mathematik ist ein wichtiger methodischer Bestandteil im wirtschaftswissenschaftlichen Studium an Universitäten, Hochschulen sowie Berufsakademien. Schliesslich stellt die Mathematik Modelle zur Beschreibung wirtschaftswissenschaftlicher Erscheinungen bereit, so dass komplexe...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012134806
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012027607
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011795607
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011800842
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011806121
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001661790
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008934229