Showing 1 - 10 of 1,084
We examine whether a company's corporate reputation gained from their CSR activities and a company leader's reputation … experimental evidence that good corporate reputation causally buffers individuals' negative fairness judgment following the firm …'s decision to profiteer from an increase in the demand. Bad corporate reputation does not make the decision to profiteer as any …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013187856
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011518441
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012035763
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011747129
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011372693
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011459122
Abstract: Der Einfluss der Spitzenkennzahl „Reputation“ auf den Cashflow eines Unternehmens sowie der Beitrag, den die … die Kennzahl „Reputation“ als Zielgröße und Erfolgsfaktor wertschöpfender Kommunikation bewertbar zu machen. Als …Der Einfluss der Spitzenkennzahl "Reputation" auf den Cashflow eines Unternehmens sowie der Beitrag, den die …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011674825
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011594972
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008660086
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010390271