Showing 1 - 10 of 3,675
Preface -- Introduction: making marketing accountable -- Delivering to the marketing accountability mandate -- Lessons from the quality movement -- Language, measures, and metrics: establishing standards -- Marketing's search for a common language -- Measuring brand preference -- Measuring...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011406935
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002834727
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001487885
Das Lehrbuch bietet einen umfassenden Überblick über das Thema. Anerkannte wissenschaftliche Experten erläutern die Grundkonzepte des Entrepreneurship sowie die wesentlichen Aspekte für ein erfolgreiches unternehmerisches Engagement. In jedem Kapitel sorgen ein Unternehmerportrait und eine...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516915
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013376513
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003578792
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001733663
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003470002