Showing 1 - 10 of 856
"Women are the world's most powerful consumers, yet they are largely marketed to erroneously through misconceptions and patriarchal views that distort the reality of women's lives, bodies and work. This book examines the contradictions and mismatches between women's everyday experiences and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012215821
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012170877
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010366462
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001441385
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003607088
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013182234
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008773186
Warum kann davon gesprochen werden, dass Frauen von Armut überdurchschnittlich betroffen sind? Welche gesellschaftlichen Tiefenstrukturen tragen hierzu bei, obwohl feststeht, dass Frauen aus einer historischen Perspektive betrachtet noch nie über so viele Handlungsspielräume verfügten wie...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011846414
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004872663