Showing 1 - 10 of 3,547
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001167609
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001215940
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002896378
Inhalt:Dienstleistungsnetzwerke als Analyseobjekt: Definition und Systematisierung Erfolgsmessung in Dienstleistungsnetzwerken Modelle zur direkten Erfolgsmessung Empirische Überprüfung Wesentliche Kennzeichen des Tertiären Sektors in Deutschland sind hohe Wachstumsraten und intensiver...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001823480
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001770421
the innovating firm invests in marketing, so that consumers become aware of the newly developed product. Firms first … theoretical model are that both the marketing of a product innovation and a firm's propensity to introduce an innovation decrease … a positive effect on product innovation and marketing effort. These findings are tested empirically using survey data …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014099109
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013430884
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013421303
beeinflusst. Er liefert wichtige Implikationen für ein wirksameres Marketing für Studienfächer und gewinnt neue Erkenntnisse für …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517045
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014012606