Showing 1 - 10 of 6,130
This paper examines empirically the relationship between innovation and market structure within a simultaneous … concentration. In contrast, competition enforces innovation, i.e. sales concentration has a negative impact on R&D. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011446652
This paper examines empirically the relationship between innovation and market structure within a simultaneous … concentration. In contrast, competition enforces innovation, i.e. sales concentration has a negative impact on R&D. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013428421
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001945458
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014002880
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002795417
vDie Einführung neuer Produkte am Markt ist von zentraler Bedeutung für die Wettbewerbsfähigkeit eines Unternehmens. Dabei sind in den letzten Jahren insbesondere Marketingmaßnahmen in der Phase vor der physischen Markteinführung in den Blickpunkt des Interesses gerückt. Die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517424
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001265035