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Undetermined
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All
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Book / Working Paper
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Article in journal
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Aufsatz in Zeitschrift
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Aufsatzsammlung
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Handbuch
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Sammelwerk
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Hochschulschrift
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Case study
1
Fallstudie
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Thesis
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Language
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English
13
German
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Undetermined
2
Author
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Matzler, Kurt
14
Spieth, Patrick
11
Hinterhuber, Hans H.
4
Weissenberger-Eibl, Marion A.
4
Hautz, Julia
3
Landsperger, Johannes
3
Stadler, Christian
3
Veider, Viktoria
3
Gleich, Ronald
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Heidenreich, Sven
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Pechlaner, Harald
2
Strobl, Andreas
2
Täube, Florian
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Abfalter, Dagmar
1
Abstein, Adriana
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Bauer, Florian
1
Bauer, Florian Andreas
1
Clauß, Thomas
1
Duwe, Julia
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Helfricht, Matthias
1
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Kranich, Pascal
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Mueller, Julia
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Raich, Frieda
1
Renzl, Birgit
1
Rier, Martin
1
Schneider, Sabrina
1
Wille, Claudia
1
Zehrer, Anita
1
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Institution
All
Springer Fachmedien Wiesbaden
1
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Innovationsmanagement und Entrepreneurship
2
International Journal of Behavioural Accounting and Finance
2
International journal of innovation management
2
Research
2
Creativity and innovation management
1
European journal of international management : EJIM
1
Fallen die Unternehmensgrenzen? : Beiträge zur Außenorientierung der Unternehmensführung
1
International journal of behavioural accounting and finance : IJBAF
1
International journal of product development : IJPD
1
Long range planning : LRP ; international journal of strategic management
1
Mergers and acquisitions in practice
1
Personalmanagement 2001
1
Problems and perspectives in management : PPM ; international research journal
1
Review of managerial science : RMS
1
Sport and tourism : 53st congress 2003, Athens, Greece
1
Springer eBook Collection / Business and Economics
1
SpringerLink / Bücher
1
The journal of product innovation management : an international publication of the Product Development & Management Association
1
Unternehmen im Umbruch: Konzepte, Instrumente und Erfolgsmuster
1
Zeitschrift für Corporate Governance : ZCG; Leitung und Überwachung in der Unternehmens- und Prüfungspraxis
1
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ECONIS (ZBW)
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The impact of family ownership, management, and governance on innovation
Matzler, Kurt
;
Veider, Viktoria
;
Hautz, Julia
;
Stadler, …
- In:
The journal of product innovation management : an …
32
(
2015
)
3
,
pp. 319-333
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011440713
Saved in:
2
Does acquisition experience matter? : from yes or no to why, when, and how
Bauer, Florian
;
Strobl, Andreas
;
Matzler, Kurt
- In:
Mergers and acquisitions in practice
,
(pp. 240-253)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011610317
Saved in:
3
Customer value management of sports events
Pechlaner, Harald
;
Helfricht, Matthias
;
Raich, Frieda
; …
- In:
Sport and tourism : 53st congress 2003, Athens, Greece
,
(pp. 231-245)
.
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002108988
Saved in:
4
Kundenorientierte Unternehmensführung : Kundenorientierung, Kundenzufriedenheit, Kundenbindung
Hinterhuber, Hans H.
(
ed.
);
Matzler, Kurt
(
contributor
)
-
2002
-
3., aktualisierte und erw. Aufl
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001676257
Saved in:
5
Kundenorientierte Unternehmensführung : Kundenorientierung, Kundenzufriedenheit, Kundenbindung
Hinterhuber, Hans H.
(
ed.
);
Matzler, Kurt
(
contributor
)
-
2000
-
2., aktualisierte und erw. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001488753
Saved in:
6
Über die Diversifikation hinaus : wie "Business Migration" die Spielregeln des Wettbewerbs verändert ; eine Tour d'horizon
Pechlaner, Harald
;
Matzler, Kurt
- In:
Fallen die Unternehmensgrenzen? : Beiträge zur …
,
(pp. 234-253)
.
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001576454
Saved in:
7
Ein Ranking deutschsprachiger Fachzeitschriften der Allgemeinen Betriebswirtschaftslehre
Matzler, Kurt
(
contributor
)
- In:
Personalmanagement 2001
,
(pp. 161-175)
.
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001577683
Saved in:
8
Integrating brand and marketing perspectives in M&A
Bauer, Florian Andreas
;
Matzler, Kurt
;
Wille, Claudia
- In:
Problems and perspectives in management : PPM ; …
10
(
2012
)
4
,
pp. 57-70
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009752392
Saved in:
9
Differences in corporate environmentalism : a comparative analysis of leading US and German companies
Mueller, Julia
;
Abfalter, Dagmar
;
Hautz, Julia
;
Hutter, …
- In:
European journal of international management : EJIM
5
(
2011
)
2
,
pp. 122-148
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008939009
Saved in:
10
Methoden und Konzepte im strategischen Management : Bedeutung, Zufriedenheit, Forschungsbedarf
Matzler, Kurt
;
Rier, Martin
;
Hinterhuber, Hans H.
; …
- In:
Unternehmen im Umbruch: Konzepte, Instrumente und …
,
(pp. 37-60)
.
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003282458
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