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Herkunftsbezeichnung
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International marketing
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Indien
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India
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Russia
106
Russland
105
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Undetermined
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Free
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Book / Working Paper
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Article
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Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
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Aufsatz in Zeitschrift
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Hochschulschrift
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Thesis
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Aufsatz im Buch
28
Book section
28
Graue Literatur
27
Non-commercial literature
27
Arbeitspapier
21
Working Paper
21
Collection of articles of several authors
9
Sammelwerk
9
Aufsatzsammlung
7
Case study
6
Fallstudie
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Konferenzschrift
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Conference proceedings
2
Bibliografie enthalten
1
Bibliography included
1
Collection of articles written by one author
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Country report
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Guidebook
1
Länderbericht
1
Ratgeber
1
Sammlung
1
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German
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French
2
Czech
1
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Serbian
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Author
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Buckley, Peter J.
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Chapman, Malcolm
3
Clegg, Jeremy
3
Gajewska- De Mattos, Hanna
3
Jong, Eelke de
3
Papageorgiou, Panagiotis
3
Schroll-Machl, Sylvia
3
Beekun, Rafik I.
2
Brettel, Malte
2
Campbell, Stuart
2
Davoine, Eric
2
Diehl, Sandra
2
Doetzer, Mathias
2
Engelen, Andreas
2
Falkenreck, Christine
2
Frese, Michael
2
Heyne, Malte
2
Hoffmann, Stefan
2
Kersting, Felix
2
Kuester, Sabine
2
Köbrich León, Anja
2
Maennig, Wolfgang
2
Mayser, Sabine
2
Mueller, Barbara
2
Nuevo-Chiquero, Ana
2
Popli, Gurleen
2
Ratcliffe, Anita
2
Rauch, Andreas
2
Ravens, Christina
2
Schnitzler, Florian
2
Schwarz, Uta
2
Scott, Cornelia
2
Stedham, Yvonne
2
Strulik, Holger
2
Terlutter, Ralf
2
Treadway, Darren C.
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Tscheulin, Dieter K.
2
Unger, Jens M.
2
Wabia, Carolin
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Wang, Zhong-ming
2
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Institution
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Springer Fachmedien Wiesbaden
3
Herbert Quandt-Stiftung
2
Sinclair-Haus-Gespräch <25, 2005, Bad Homburg v. d. Höhe>
2
Academia Verlag
1
Books on Demand GmbH <Norderstedt>
1
Carl von Ossietzky Universität Oldenburg
1
Eberhard Karls Universität Tübingen
1
Forumgespräch Die Marke Deutschland <2001, Rotis>
1
Fraunhofer IRB-Verlag
1
Fraunhofer-Institut für Integrierte Schaltungen
1
Freie Universität Berlin
1
Otto-Friedrich-Universität Bamberg
1
Sport, Prestige, Profit <Veranstaltung> <2021, Online>
1
Technische Universität Clausthal
1
Universität Passau
1
Universität Potsdam / Wirtschafts- und Sozialwissenschaftliche Fakultät
1
Universität Siegen / universi - Universitätsverlag Siegen
1
VSA-Verlag für das Studium der Arbeiterbewegung
1
Verlag Dr. Kovač
1
Zentrum für Empirische Forschung
1
epubli GmbH
1
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All
Interkulturelles Management im deutsch-französischen Umfeld : theoretische und empirische Beiträge
6
SpringerLink / Bücher
5
Management international review : mir ; journal of international business
4
Research
4
Business ethics : a European review
2
Contributions to Management Science
2
Discussion paper series / IZA
2
Discussion papers / CEPR
2
Discussion papers in German studies
2
Dresdner Beiträge zur Betriebswirtschaftslehre
2
Freiburger betriebswirtschaftliche Diskussionsbeiträge
2
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
2
Innovations in international business
2
Innovatives Markenmanagement
2
International journal of cross cultural management : CCM
2
Organizational trust : a cultural perspective
2
Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / W / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
2
Routledge frontiers of political economy
2
Schriftenreihe Innovative betriebswirtschaftliche Forschung und Praxis
2
Schriftenreihe Merkur : Schriften zum innovativen Marketing-Management
2
World review of entrepreneurship, management and sustainable development
2
[3. Stuttgarter Kompetenz-Tag 2010 : am 1. Dezember]
2
Advances in global leadership
1
Advertising and communication : proceedings 4th International Conference on Research in Advertising (ICORIA), Saarland University, June 2 - 4, 2005, Saarbruecken
1
Ancrages culturels dans un monde en mutation
1
Annual of European and global studies
1
Arbeit und Nationalstaat : Frankreich und Deutschland in europäischer Perspektive
1
Arbeitsmarktintegration und Integrationspolitik - zur notwendigen Verknüpfung zweier Politikfelder : eine Untersuchung über SGB II-Leistungsbeziehende mit Migrationshintergrund
1
Arbeitspapiere
1
Arbeitspapiere des Lehrstuhls für Betriebswirtschaftslehre, insb. Organisation, Personal und Innovation der Westfälischen Wilhelms-Universität Münster
1
Asia Pacific business review
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Australasian marketing journal
1
Business strategy and the environment
1
CAPSTRANS-CEDA policy paper series
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CEDA information paper
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CESifo working papers
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Career development international
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Contemporary political and social issues
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Corporate Social Responsibility : verantwortungsvolle Unternehmensführung in Theorie und Praxis
1
Critical perspectives on international business
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The impacts of national character on critical factors of customer satisfaction and on customers' behavioral intentions in service organizations : a case of tourist hotels in Tanzan...
Komba, Ladis
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000952592
Saved in:
2
Regionale Kooperation in Europa - die Rolle von Kultur und Identität : eine ökonomische Perspektive
Sempf, Harald L.
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000966416
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3
Österreich und Deutschland : Bedingungen d. getrennten Entwicklung im 20. Jh
Brix, Emil
- In:
Europäische Rundschau : Vierteljahreszeitschrift für …
16
(
1988
)
2
,
pp. 133-142
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001046533
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4
Collaboration and cognition across cultures : a Sino-German perspective
Salm, Laura Joan
-
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011529539
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5
Culture matters : French-German conflicts on European central bank independent and crisis resolution
Jong, Eelke de
;
Esch, Femke van
- In:
Financial cultures and crisis dynamics
,
(pp. 253-277)
.
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010439478
Saved in:
6
Die Wahrnehmung von Einkommensungleichheit : Deutschland und die USA im Vergleich
Hasberg, Ruth
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011474472
Saved in:
7
Development of micro CHP in Germany : analyzing the influences of regulatory framework and institutional setting in combination with German culture on development of entrepreneuria...
Rezaeian, Arash
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011474977
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8
Parental ethnic identity and child development
Campbell, Stuart
;
Nuevo-Chiquero, Ana
;
Popli, Gurleen
; …
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011978796
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9
Organizational justice and trust in Sino-German workplace settings
Büechl, Jörg
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012062338
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10
Relationship Management und Face-to-Face Interaktion im Key Account Management im interkulturellen Vergleich : Zeitnutzung in Deutschland, Frankreich, China und USA
Drahmann, Lisa
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012098877
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1
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