Showing 1 - 10 of 3,336
The importance of user-generated content is growing as media consumption is moving online; yet, investigations of media …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012418271
The importance of user-generated content is growing as media consumption is moving online; yet, investigations of media …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012418534
der Filterung von Nachhaltigkeitsinhalten im Internet wahr und lässt durch die Bereitstellung kontinuierlicher …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003823240
years. This paper provides a new method to estimate media bias using a structural topic model and cosine similarity to test … assumption that a) potential media bias is demand-driven and b) election results can be used as a proxy for reader beliefs, the …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013380750
Internet.Die Beiträge entstammen den bekanntesten deutschen Netzpublikationen/Blogs (zum Beispiel der mit dem Grimme Online …, stellt gleichermaßen einen Effekt des Medienwandels dar. Das zunehmend unübersichtliche Internet mit seiner Vielzahl an … gefilterten, kompakten Überblick über die Umbrüche der Medienlandschaft durch die Digitalisierung, das Internet.Die Beiträge …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012015342
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009413703
This paper explores the causal influence of media content on voting behavior. We exploit a natural experiment involving … notion that access to free media influences political attitudes and facilitates the consolidation of democracy. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012018176
This paper explores the causal influence of media content on voting behavior. We exploit a natural experiment involving … notion that access to free media influences political attitudes and facilitates the consolidation of democracy. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011966789