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Social web
20,526
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5,606
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Wage structure
4,458
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Geschlechterdiskriminierung
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Gender discrimination
3,831
Frauen
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Soziales Netzwerk
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2,634
Social media
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United States
2,545
Social network
2,517
Deutschland
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2,326
Gender equality
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Viral marketing
2,253
Virales Marketing
2,249
Relationship marketing
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Beziehungsmarketing
2,197
social media
2,179
Weibliche Führungskräfte
2,108
Women managers
2,099
Schätzung
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Electronic Commerce
1,950
Experiment
1,936
Estimation
1,934
Brand management
1,923
Markenführung
1,918
E-commerce
1,869
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All
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844
Undetermined
268
Type of publication
All
Book / Working Paper
1,311
Article
991
Journal
1
Type of publication (narrower categories)
All
Graue Literatur
681
Non-commercial literature
681
Article in journal
538
Aufsatz in Zeitschrift
538
Working Paper
516
Arbeitspapier
500
Aufsatz im Buch
426
Book section
426
Hochschulschrift
186
Thesis
130
Case study
104
Fallstudie
104
Collection of articles of several authors
100
Sammelwerk
100
Aufsatzsammlung
60
Konferenzschrift
37
Conference proceedings
23
Collection of articles written by one author
19
Sammlung
19
Ratgeber
16
Guidebook
12
Advisory report
9
Forschungsbericht
9
Gutachten
9
research-article
9
Conference paper
8
Konferenzbeitrag
8
Bibliografie enthalten
7
Bibliography included
7
Lehrbuch
6
Glossar enthalten
5
Glossary included
5
Amtsdruckschrift
4
Article
4
Government document
4
Interview
4
Mikroform
4
Textbook
4
Statistik
3
Accompanied by computer file
2
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English
1,237
German
1,064
Undetermined
16
French
1
Author
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Holst, Elke
65
Pfeifer, Christian
27
Wagner, Joachim
23
Fitzenberger, Bernd
19
Steiner, Viktor
18
Jirjahn, Uwe
17
Schnabel, Claus
17
Spieß, C. Katharina
16
Trzcinski, Eileen
16
Wrohlich, Katharina
16
Gang, Ira N.
15
Lauer, Charlotte
15
Schäfer, Andrea
15
Beblo, Miriam
14
Kunze, Astrid
14
Hirsch, Boris
13
Schrooten, Mechthild
13
Boll, Christina
12
Grabka, Markus M.
12
Bauer, Thomas K.
11
Filippin, Antonio
11
Sierminska, Eva
11
Wieber, Anna
11
Wolf, Elke
11
Bauernschuster, Stefan
10
Engelbrech, Gerhard
10
Heinze, Anja
10
Senik-Leygonie, Claudia
10
Zimmermann, Klaus F.
10
Crosetto, Paolo
9
Georgellis, Yannis
9
Hübler, Olaf
9
Wunderlich, Gaby
9
Barasinska, Nataliya
8
Caliendo, Marco
8
Clark, Andrew E.
8
Falck, Oliver
8
Geyer, Johannes
8
Humpert, Stephan
8
Puhani, Patrick A.
8
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Institution
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Springer Fachmedien Wiesbaden
17
SOEP-IS Group
8
National Bureau of Economic Research
6
Verlag Dr. Kovač
6
Nomos Verlagsgesellschaft
5
Books on Demand GmbH <Norderstedt>
4
Institute for the Study of Labor (IZA)
4
Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung
3
Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit
3
Springer Gabler <Firma>
3
Bund-Verlag
2
Deutsche Gesellschaft für Personalführung
2
Deutschland / Bundesministerium für Familie, Senioren, Frauen und Jugend
2
F.A.Z.-Institut für Management-, Markt- und Medieninformationen
2
Faculty of Economics, University of Cambridge
2
Fraunhofer-Institut für Arbeitswirtschaft und Organisation
2
Friedrich-Ebert-Stiftung
2
Friedrich-Schiller-Universität Jena
2
Hans-Böckler-Stiftung / Projektgruppe GiB
2
Innovators Club
2
Rutgers University / Department of Economics
2
Staats- und Universitätsbibliothek Hamburg Carl von Ossietzky / Hamburg University Press
2
Steria Mummert Consulting AG
2
Technische Universität Berlin
2
Technische Universität Dresden
2
Wirtschafts- und Sozialwissenschaftliche Fakultät, Friedrich-Alexander-Universität Erlangen-Nürnberg
2
Arbeitsgemeinschaft Entwicklungspolitischer Gutachter
1
B & S Siebenhaar Verlag OHG
1
BITKOM Servicegesellschaft
1
Bernard Schwartz Center for Economic Policy Analysis (SCEPA), The New School
1
Birkbeck College / Department of Economics
1
Bundesanzeiger Verlag
1
Bundesinstitut für Bau-, Stadt- und Raumforschung
1
Bundesinstitut für Bevölkerungsforschung / Arbeitskreis Demographie der Entwicklungsländer
1
Bundeskongress Soziale Arbeit <3, 1998, Dresden>
1
Bundesministerium für Bildung und Forschung
1
Bundesversicherungsanstalt für Angestellte
1
Carl Heymanns Verlag
1
Center of Market Oriented Product and Production Management
1
Centre of Excellence for Science and Innovation Studies, Kungliga Tekniska Högskolan (KTH)
1
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All
Discussion paper series / IZA
87
SOEP papers on multidisciplinary panel data research / German Socio-Economic Panel Study (SOEP), DIW Berlin
55
IZA Discussion Paper
37
SpringerLink / Bücher
29
ZEW discussion papers
28
Discussion papers / Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung
27
Discussion paper
20
HMD : Praxis der Wirtschaftsinformatik
18
SOEPpaper
17
Ruhr economic papers
15
Journal for labour market research
14
Online-PR im Web 2.0 : Fallbeispiele aus Wirtschaft und Politik
14
Research
14
Vierteljahrshefte zur Wirtschaftsforschung
13
CESifo working papers
11
DIW-Wochenbericht : Wirtschaft, Politik, Wissenschaft
11
Die Frauen und das Netz : Angebote und Nutzung aus Genderperspektive
11
Discussion paper series / Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit
11
WSI-Mitteilungen : Zeitschrift des Wirtschafts- und Sozialwissenschaftlichen Instituts der Hans-Böckler-Stiftung
11
Digital Public Affairs : Social Media für Unternehmen, Verbände und Politik
10
Virtual enterprises, communities & social networks : Workshop GeNeMe '11 - Gemeinschaften in Neuen Medien, TU Dresden, 07./08.09.2011 ; [eingebunden in die Gesamttagung "Wissens-Gemeinschaften 2011"]
10
ZEW - Centre for European Economic Research Discussion Paper
10
Feminist economics
9
IAB discussion paper : Beiträge zum wissenschaftlichen Dialog aus dem Institut für Arbeitsmarkt- und Berufsforschung
9
Labour economics : official journal of the European Association of Labour Economists
9
Social Branding : Strategien - Praxisbeispiele - Perspektiven
9
Wissensmanagement : das Magazin für Digitalisierung, Vernetzung und Collaboration
9
Community-Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen
8
DIW Berlin Discussion Paper
8
GLO discussion paper
8
IZA Discussion Papers
8
Jahrbücher für Nationalökonomie und Statistik
8
SOEP survey papers
8
Schmollers Jahrbuch : journal of contextual economics
8
Web 2.0 und soziale Netzwerke - Risiko oder strategische Chance? : Handlungsoptionen für die Zukunftsperspektive von Kreditinstituten
8
CSR und Social Media : unternehmerische Verantwortung in sozialen Medien wirkungsvoll vermitteln
7
Comparative population studies : CPoS ; open acess journal of the Federal Institute for Population Research
7
DIW weekly report : economy, politics, science : a policy bulletin from the German Institute for Economic Research
7
Geschlecht und Innovation : Gender-Mainstreaming im Techno-Wissenschaftsbetrieb
7
Geschlechtergerechte Personalentwicklung an Hochschulen : Maßnahmen und Herausforderungen
7
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ECONIS (ZBW)
2,241
RePEc
27
EconStor
23
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Walk the talk : measuring green preferences with social media data
Rock, Bram de
;
Le Henaff, Florine
-
2023
a proxy of individuals' subjective well-being. We then investigate the existence of a
gender
gap in green preferences …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014419234
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2
Walk the talk: measuring green preferences with social media data
Rock, Bram de
;
Le Henaff, Florine
-
2023
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014391531
Saved in:
3
Is crowdfunding different? : evidence on the relation between
gender
and funding success from a German peer-to-peer lending platform
Barasinska, Nataliya
;
Schäfer, Dorothea
- In:
German economic review
15
(
2014
)
4
,
pp. 436-452
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010498685
Saved in:
4
Wie Frauen von der digitalen Entwicklung profitieren könn(t)en : empirische Befunde zur weiblichen und männlichen Internetnutzung
Wöhler, Klaus
;
Knoblauch, Claudia
- In:
Die Frauen und das Netz : Angebote und Nutzung aus …
,
(pp. 3-18)
.
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009717813
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5
The
Representation
of Social Actors in Corporate Codes of Ethics. How Code Language Positions Internal Actors
Winkler, Ingo
- In:
Journal of Business Ethics
101
(
2011
)
4
,
pp. 653-665
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009327681
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6
Worker representatives
Budde, Julian
;
Dohmen, Thomas
;
Jäger, Simon
;
Trenkle, Simon
-
2024
We study the descriptive and substantive
representation
of workers through worker representatives, focusing on the …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014582293
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7
Does social software support service innovation?
Meyer, Jenny
-
2009
Recent Internet technologies and web-based applications, such as social software, are being increasingly applied in firms. Social software can be employed for knowledge management and for external communication enabling access to internal and external knowledge. Knowledge in turn constitutes one...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003880928
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8
Social Media : wie Sie mit Twitter, Facebook und Co. Ihren Kunden näher kommen
Rose, Thomas
;
Koch, Bastian
-
2011
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008904299
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9
Wissenstransfer mit Wikis und Weblogs : Fallstudien zum erfolgreichen Einsatz von Web 2.0 in Unternehmen
Stocker, Alexander
;
Tochtermann, Klaus
-
2010
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008654458
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10
Social Business : von Communities und Collaboration ; [Social Media auf dem Weg ins Unternehmen ; praxisorientierter Leitfaden]
Atchison, Annabelle
(
ed.
);
Mickeleit, Thomas
(
contributor
); …
-
2014
-
1. Aufl.
Trendthema Social Media für Fortgeschrittene: mithilfe von zahlreichen Fallbeispielen aus der Praxis und unter Einbeziehung wissenschaftlicher Studien wird ein Zwischenstand dokumentiert, sowie ein Rundumblick auf den Status quo und ein Ausblick in die Zukunft gegeben. (Roland Roth-Steiner)
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010363039
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