Showing 1 - 10 of 2,468
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003312948
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003821945
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011414127
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002060767
Gesa Bethge untersucht in drei Studien die Wirkung von Ethno-Marketing in der Automobilbranche und den möglichen Nutzen … für die Hersteller. In der ersten Studie werden die Einstellungen türkischstämmiger Personen zu Ethno-Marketing im … Automobilhersteller untersucht. Die Autorin zeigt, dass türkischstämmige Personen überwiegend positive Einstellungen gegenüber Ethno-Marketing …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014021145
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014575727
The paper advocates for a new measure of the ethnic identity of migrants, models its determinants and explores its explanatory power for various types of their economic performance. The ethnosizer, a measure of the intensity of a person's ethnic identity, is constructed from information on the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011630478