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Entwicklung und Grundlagen des internationalen Direktmarketing Nationales versus internationales Direktmarketing Prozesse und Rahmenbedingungen des internationalen Direktmarketing Internationale Direktmarketingstrategien von Unternehmen Erfolgsfaktoren des internationalen Direktmarketing Neue...
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Deutschland -- 8 Finnland -- 9 Frankreich -- 10 Großbritannien -- 11 Italien -- 12 Niederlande -- 13 Norwegen -- 14 Österreich … EU-Mitglieder -- 1 Polen -- 2 Slowakei -- 3 Tschechien -- 4 Ungarn -- Europa und USA -- 5 Belgien -- 6 Dänemark -- 7 … -- 15 Schweden -- 16 Schweiz -- 17 Spanien -- 18 USA. …
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This paper takes advantage of a newly-available survey to analyze the behavior of Global Value Chains (GVCs) in the aftermath of the Great Recession. The analysis exploits a rich availability of information to design a comprehensive taxonomy of GVC participation modes and explore their impact on...
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European social models: Denmark, Germany, Spain, the UK and Italy in the pre‐accession EU (1994‐2001). This insightful approach … of Denmark and Italy, mobility does not lead to clear convergence to the mean but rather to points around 0.7‐0.8 and 1 …
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