Showing 1 - 10 of 55,665
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002140760
Die "Medienstadt" bezeichnet Kultur- und Medien-Zentren auf verschiedensten geographischen Maßstabsebenen - sie umfasst lokale Cluster der Kulturproduktion im urbanen Raum bis hin zu den Kulturmetropolen des globalen Städtesystems. Die Medienwirtschaft kann heute als "Leit-Industrie" und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001637667
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000929202
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012874883
1. Introducing urban branding : a spectral metaphor -- 2. The evolution of the place branding debate -- 3. Neoliberalism, consumption and the institutional frameworks of city branding -- 4. City branding as a politics of representation : a play with the visible, the invisible and the ghostly...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013181760
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011620625
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004841650
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004790429
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003785327