Showing 1 - 10 of 13,798
In developed countries, numerous wealthy fast-growing clients with diverse finance-related needs, require sophisticated and tailored financial solutions. Therefore, under the pressures of the converging market and competitive forces, the tasks of attracting and attaining clients require a higher...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013232686
Gemeinschaftsmarketing für Agrarprodukte und Lebensmittel ist spätestens seit der Ein-führung des Absatzfondsgesetzes im Jahr 1969 das zentrale Instrument zur Absatzförde-rung in der Agrar- und Ernährungswirtschaft. Institutionalisiert in der Centralen Marketing-Gesellschaft der Deutschen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011375024
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000119645
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000422323
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003595919
Gemeinschaftsmarketing für Agrarprodukte und Lebensmittel ist spätestens seit der Ein-führung des Absatzfondsgesetzes im Jahr 1969 das zentrale Instrument zur Absatzförde-rung in der Agrar- und Ernährungswirtschaft. Institutionalisiert in der Centralen Marketing-Gesellschaft der Deutschen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011342054
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003255225