Showing 1 - 10 of 12,602
Gemeinschaftsmarketing für Agrarprodukte und Lebensmittel ist spätestens seit der Ein-führung des Absatzfondsgesetzes im Jahr 1969 das zentrale Instrument zur Absatzförde-rung in der Agrar- und Ernährungswirtschaft. Institutionalisiert in der Centralen Marketing-Gesellschaft der Deutschen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011375024
In the EU, most large firms use e-business applications, such as enterprise resource planning and online procurement. Based on e-business watch data for EU-4 (Germany, France, Italy and the United Kingdom) we find that the actual use of enterprise resource planning and online procurement is...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011435149
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000154451
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000117656
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000698394
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003075162
Gemeinschaftsmarketing für Agrarprodukte und Lebensmittel ist spätestens seit der Ein-führung des Absatzfondsgesetzes im Jahr 1969 das zentrale Instrument zur Absatzförde-rung in der Agrar- und Ernährungswirtschaft. Institutionalisiert in der Centralen Marketing-Gesellschaft der Deutschen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011342054
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009787276
In the EU, most large firms use e-business applications, such as enterprise resource planning and online procurement. Based on e-business watch data for EU-4 (Germany, France, Italy and the United Kingdom) we find that the actual use of enterprise resource planning and online procurement is...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011494528
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002003619