//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~subject:"Higher education teaching"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Berufs- und Arbeitsmarktorient...
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Higher education teaching
Deutschland
9
Germany
5
Student
4
Studium
4
Akademiker
3
Arbeitsmarkt
3
Berufswahl
3
Students
3
Studierende
3
Aufsatzsammlung
2
Public opinion
2
Öffentliche Meinung
2
1983-1995
1
Abiturient
1
Bachelor
1
Bachelorstudium
1
Baden-Württemberg
1
Beruf
1
Berufsausbildung
1
Berufsaussicht
1
Berufsorientierung
1
Bildungsverhalten
1
Deutschland <Bundesrepublik>
1
Dienstleistungsqualität
1
East Germany
1
Educational behaviour
1
Engineers
1
Evaluation
1
Fachkräfte
1
Frau
1
Frauenbildung
1
Hochschule
1
Hochschullehre
1
Hochschullehrer
1
Hochschulstudent
1
Ingenieure
1
Lebensverlauf
1
Life course
1
Masterstudium
1
more ...
less ...
Type of publication
All
Book / Working Paper
1
Type of publication (narrower categories)
All
Graue Literatur
1
Non-commercial literature
1
Language
All
German
1
Author
All
Bargel, Tino
1
Heine, Christoph
1
Multrus, Frank
1
Willige, Janka
1
Published in...
All
Forum Hochschule
1
Source
All
ECONIS (ZBW)
1
Showing
1
-
1
of
1
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Das Bachelor- und Masterstudium im Spiegel des Studienqualitätsmonitors : Entwicklungen der Studienbedingungen und Studienqualität 2009 bis 2012
Bargel, Tino
;
Heine, Christoph
;
Multrus, Frank
-
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010259318
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->