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Book / Working Paper
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Article
8
Type of publication (narrower categories)
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Article in journal
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Aufsatz in Zeitschrift
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Working Paper
6
Arbeitspapier
3
Graue Literatur
3
Non-commercial literature
3
Aufsatzsammlung
1
Collection of articles of several authors
1
Forschungsbericht
1
Hochschulschrift
1
Market information
1
Marktinformation
1
Sammelwerk
1
Thesis
1
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Language
All
German
11
English
7
Author
All
Hess, Thomas
17
Benlian, Alexander
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Kink, Natalie
3
Leimbach, Timo
3
Ahrens, Sophie
2
Matt, Christian
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Wiesböck, Florian
2
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1
Böhmann, Tilo
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Drews, Paul
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Heinzl, Armin
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Legner, Christine
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Mädche, Alexander
1
Riedl, René
1
Sikora, Hermann
1
Spanjol, Jelena
1
Stelzer, Dirk
1
Trischler, Helmuth
1
Urbach, Nils
1
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Institution
All
Fraunhofer IRB-Verlag
1
Fraunhofer-Institut für System- und Innovationsforschung
1
Ludwig-Maximilians-Universität München
1
Published in...
All
Arbeitsbericht
3
Arbeitsbericht des Instituts für Wirtschaftsinformatik und Neue Medien
3
Business & information systems engineering : BISE ; the international journal of Wirtschaftsinformatik
3
Controlling & Management / Sonderheft
1
Controlling & management review : Zeitschrift für Controlling & Management
1
Electronic markets : EM ; the international journal of electronic commerce and business media
1
Information & management : the internat. journal of management processes and systems ; journal of IFIP Users Group
1
International journal of electronic commerce : IJEC
1
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
1
Zeitschrift für Betriebswirtschaft / Special issue : ZfB
1
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Source
All
ECONIS (ZBW)
13
EconStor
3
USB Cologne (EcoSocSci)
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1
Digitalisierungsstrategien als Kern eines Forschungsprogramms in der Wirtschaftsinformatik
Hess, Thomas
-
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009564044
Saved in:
2
Netzeffekte: verändern neue Informations- und Kommunikationstechnologien das klassische Marktmodell?
Hess, Thomas
- In:
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; …
29
(
2000
)
2
,
pp. 96-98
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001443412
Saved in:
3
Die Digitalisierung der Hubert Burda Media: Von der Einführung der digitalen Drucktechnik bis zur Media Community als Strategie-Element
Ahrens, Sophie
;
Leimbach, Timo
;
Hess, Thomas
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010309450
Saved in:
4
Digitalisierungsstrategien als Kern eines Forschungsprogramms in der Wirtschaftsinformatik
Hess, Thomas
-
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010309451
Saved in:
5
Wirkungsanalyse von Informations- und Kommunikationstechnologien: Positionierung des Forschungsansatzes
Kink, Natalie
;
Hess, Thomas
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010309460
Saved in:
6
On the relationship between information management and digitalization
Riedl, René
;
Benlian, Alexander
;
Hess, Thomas
; …
- In:
Business & information systems engineering : BISE ; the …
59
(
2017
)
6
,
pp. 475-482
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011778506
Saved in:
7
Digitalisierung der Unternehmen
Hess, Thomas
(
contributor
);
Heinzl, Armin
(
contributor
)
-
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009621957
Saved in:
8
Die Softwarebranche in Deutschland : Entwicklung eines Innovationssystems zwischen Forschung, Markt, Anwendung und Politik 1950 bis heute
Leimbach, Timo
-
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009384397
Saved in:
9
The signaling role of IT features in influencing trust and participation in online communities
Benlian, Alexander
;
Hess, Thomas
- In:
International journal of electronic commerce : IJEC
15
(
2010/11
)
4
,
pp. 7-56
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009267740
Saved in:
10
Die Digitalisierung der Hubert Burda Media : von der Einführung der digitalen Drucktechnik bis zur Media Community als Strategie-Element
Ahrens, Sophie
;
Leimbach, Timo
;
Hess, Thomas
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009564014
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