Showing 1 - 10 of 21
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010257778
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003718541
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003347168
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003936082
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003509005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003946178
Fokus dieser Arbeit ist es ein tiefergehendes Verständnis über den Einfluss von kognitiven Verzerrungen auf die Innovationsbewertung mit Informationsmärkten zu schaffen. Hierfür wird der Einfluss von Selbstüberschätzung auf die Innovationsbewertung mit Informationsmärkten in zwei...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011311784
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010196135
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010347735
Firms and governments are increasingly interested in learning to exploit the value of lead user innovations for commercial advantage. Improvements to lead user theory are needed to inform and guide these efforts. In this paper we empirically test and confirm the basic tenants of lead user...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003745793