Showing 1 - 10 of 224
In dieser Studie analysieren wir die Interaktionen zwischen Multiproduktwettbewerb und drei Aspekten von Innovation: Research Joint Ventures mit asymmetrischen Unternehmen, Neue Produkteinführung, und Innovation mit Multiproduktunternehmen. Wir untersuchen Mechanismen und Effekte, die einen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009467097
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000087856
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003805436
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003389141
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000970844
This book analyzes the impact of the digital economy on customer satisfaction, shopping experience, resistance to change, script theory, and loyalty. The model introduced assumes that online markets have led to a redefinition of the concepts of loyalty and shopping scripts as a way to reduce...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396317
Die omnipräsente Diskussion über ökologische Dimensionen der Unternehmenswelt zeigen, dass die Notwendigkeit für eine nachhaltige Wirtschaft noch nie so gross war wie heute. Viele Unternehmen besitzen bereits einen grossen Hebel, der nur aktiviert werden muss - denn Unternehmenserfolg und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012307787
Preface -- About the editors -- Introduction -- E-commerce infrastructure, barriers, and recommendations for international promotion / Abouzar Sadeghzadeh, Maryam Haghshenas, Mojtaba Nassiriyar, and Roghayeh Shahbazi -- Applications of e-commerce in manufacturing supply chains / Amir Manzoor --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011670389
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011622463
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004457528