Showing 1 - 10 of 3,311
Die sorgfältig geplante und umgesetzte Markteinführung von Neuprodukten zählt zu den zentralen Determinanten des Innovationserfolgs. Trotz dieser Bedeutung widmen sich nur wenige Untersuchungen diesem Thema. Bisherige Forschungsarbeiten weisen zudem erhebliche Defizite hinsichtlich der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517407
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002913512
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012587181
Chapter 1: The Unpredictable Environment and Role of Innovation -- Chapter 2: The Entrepreneurs, the Innovation Process and the Management of Uncertainty -- Chapter 3: The Necessity and the Drawbacks of Product and Process Innovation -- Chapter 4: A Review of Excessive Development Studies on the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013192316
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003450937
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003915283
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003973388
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003585186
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003708857