Showing 1 - 10 of 2,448
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001446487
durch Digitalisierung Die Zielgruppen Top-Management sowie das mittlere Management betrieblicher Teilfunktionen Lehrende und … Studierende der ABWL mit den Schwerpunkten Management/Marketing Die Herausgeber Andrea Müller, Professorin für Direktmarketing und …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402782
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013432022
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012144429
Purpose: This paper analyzes the association of searching diversely as a strategy to capture external knowledge and that of competition intensity with innovation in logistics. Secondly it studies how these associations interact by examining whether they intensify or mitigate one another when...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012704133
strategies and underlying market conditions. Although the role of knowledge management capabilities on organizational innovation …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012704135
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001737862
Angereichert mit 100 Seiten Praxistipps liefert diese Neuauflage das ideale Handwerkszeug zur Umsetzung von Innovationen im Unternehmen. Zusätzlich findet der Leser schnell anwendbare Vorlagenim Internet. Einführund liefern die beiden Autoren den theoretischen Hintergrund und beschreiben...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001905582
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003371962