Showing 1 - 10 of 864
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000572199
Valuable knowledge emerges increasingly outside of firm boundaries, in particular in public research institutions and universities. The question is how firms organize their interactions with universities effectively to acquire knowledge and apply it successfully. Literature has so far largely...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010298043
Valuable knowledge emerges increasingly outside of firm boundaries, in particular in public research institutions and universities. The question is how firms organize their interactions with universities effectively to acquire knowledge and apply it successfully. Literature has so far largely...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010298675
Diese Bachelorarbeit befasst sich mit einer neuen Form der innovativen Wertschöpfung – dem Crowdsourcing. Dieser Begriff impliziert, dass Problem- und Aufgabenstellungen, die unternehmensintern nicht gelöst werden können, ausgelagert werden.Als potenzielle Generatoren gelten alle Nutzer des...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009434177
Bei dem Kampf um Marktanteile kann die Mitarbeitermotivation und die Identifikation mit dem Unternehmen ein …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005840758
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000826808
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000553641
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000559574
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000618083