Showing 1 - 10 of 389
Handbook of Media Economics provides valuable information on a unique field that has its own theories, evidence, and policies. Understanding the media is important for society, and while new technologies are altering the media, they are also affecting our understanding of their...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012254705
Abstract AbstractDer Band greift den Medienwandel aus ökonomischer, politischer und journalistischer Perspektive der letzten zwei Jahre auf. Dazu werden ausgewählte Beiträge aus Netzveröffentlichungen herangezogen. Die Leser erhalten somit einen redaktionell gefilterten, kompakten Überblick...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012015342
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004791719
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516129
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014373143
Intro -- Preface -- Acknowledgments -- 1 At the Center of a Cultural Storm -- 2 Digital Kids -- 3 A V-Chip for the Internet -- 4 Web of Deception -- 5 Born to Be Wired -- 6 Social Marketing in the New Millennium -- 7 Peer-to-Peer Politics -- 8 The Legacy of the Digital Generation -- Notes -- Index.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012685112
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008657537
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009130775
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004906816